PIC16F877

Jan Kuba jan.kuba@seznam.cz
Čtvrtek Srpen 5 16:54:20 CEST 2004

tak proc s nimi delas??

Dyz neco nesnasim, tak to zahodim.

PS : asi to bude tim programatorem.
 Protoze :  Kdysi se takto chovaly PIC 16F84A
drivejsi 16F84 bez Acka sly programovat i "telegrafnim klicem" -presneji
udelatka na seriovy port typu  ludipipo - dva odpory kond a zenerka+dioda =
no problem!

Pak se objevily Acka a problemy byly na svete.Nektere 16F84A programovat
sly, nektere ne.   Na profi programatorech ale slo vse OK.

Setkal jsem se i s 16F876 ( v silvercard) take takto vzdorovala (nesla
zaboha smazat a programovani bylo chybne, verifi failed)  - trochu jsem
zvednul napajeni (cca 6,5V) a ejhle vse OK.

Tot moje domenka...

----- Original Message -----
From: MK <info@mcu.cz>
To: [HWnews] <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Thursday, August 05, 2004 12:47 PM
Subject: Re: PIC16F877

> Mam dotaz na zkusenejsi s PICi.
> Donesl jsem si z GMka 20ks PIC16F877-20/P (0342075)
> a nejsem schopen jediny rozbehat s ICD2 (naprogramovat, pripadne
debugovat)
> V ICD2 chyba 100% neni, s jinymi typy beha naprosto bezproblemove, dokonce
> i s PIC16F877-20/P (0342075) koupenymi pred cca dvema tydny.
> Testnul jsem to pod tremi ruznymi verzemi MPLABu, s sesti ruznymi klony
ICD2
> a v originalnim ICD2 od Microchipu. Ani jeden neni funkcni.

Tak story pokracuje, reklamace bezi, mozna se nekdy i ozvou, ale je ve
hvezdach kdy.
Koupil jsem dalsi broucky - ted jiz v GM pro jistotu jen 5ks, vsechny si
hrajou na mtvoly
(((

Znechucene jsem zbastlil jakysi ISP programator a ma snaha je jim naprosto ukradena.
Jine PICy bezproblemu naprogramuji, jen tyhle smejdy z GM proste nejdou.

Koupil nekdo v posledni dobe (cca 14dnu) v GM PIC16F877-20/P ???
Mel s nimi enekdo obdobne problemy ??

S pozdravem
MK

PS: tohle je treba jeden z duvodu proc tyhle svaby proste nesnasim :-))))