Obecny rozhlas

sirotnik.rastislav@slsp.sk sirotnik.rastislav@slsp.sk
Čtvrtek Srpen 5 14:00:48 CEST 2004

Starosta nasej obce ma poziadal o pomoc s rekonstrukciou asi 1000m vedenia
obecneho rozhlasu.
Rozhodol som sa pouzit medeny CYMYZ so zavesnym lankom(
http://www.kabloelektro.cz/CZ/katalog_silove/78.htm).
Mame vyrobene nove uchytne konzoly. Problem vsak nastal pri odbockach na
reproduktory. Potreboval by som nasmerovat na vhodne svorky, ktorymi by som
mohol vytvarat odbocky bez fyzickeho prerušenia vodica. Pocitam s tym, ze v
21. storoci by malo nieco take existovat. Googlujem uz 2 dni, bohuzial
neuspesne.

Nechcem to robit tak, ako to robia okolite firmy, to znamena, ze kabel
rozrezu a spoja v krabicke. Podla mna, co krabicka, to buduci potencionalny
problem. Fotky detailov som dal na web - http://www.sirotnik.szm.sk/

Sirotnik

"This email and any files transmitted with it are confidential and
intended solely for the use of the individual or entity to whom they
are addressed. If you have received this email in error please notify
the system manager.

This footnote also confirms that this email message has been swept by
InterScan MSS for the presence of computer viruses."

Tato elektronicka sprava a vsetky subory, ktore sa nou prenasaju,
su doverne a urcene vylucne adresatovi alebo objektu, ktoremu su adresovane.
Ak ste tuto elektronicku spravu prijali s chybami,
upovedomte o tom systemoveho manazera.

Tato poznamka je potvrdenim, ze tato elektronicka sprava bola prekontrolovana
InterScan MSS na pritomnost pocitacovych virusov.