Problem s fotodiodami

Peter Spodniak pespo_hw@centrum.sk
Čtvrtek Srpen 5 13:24:38 CEST 2004

Zdravim,

Co takto pouzit ako fotodiodu diodu LED. V hradlovom rezime pracuje
(skusal som), citlivost nie je ktovie co, ale obluk ju hadam dobre
osvetli... :-)
Problem moze byt spektralna citlivost, treba skusit spravny typ.

...a mate to aj s integrovanou "optikou" :-)

Peto.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz] On Behalf Of Daniel Valuch
Sent: Thursday, August 05, 2004 8:58 AM
To: [HWnews]
Subject: Problem s fotodiodami

zdravim,
nestretol sa niekto s citlivostou fotodiod na otrasy? Pouzivame typ
OSD1-5T a v poslednom case sa zacali rozmahat falosne vypadky sposobene
citlivostou na otrasy. Nechcel som tomu verit, ale zobral som jeden
detektor do labaku, diodu zapojil na kusok kablu a potom do nej jemne
tukol.
No a co by ste povedali? Mal ho tam! :-)))
balu