Jake PDA

Stribrnak email@europeum.cz
Čtvrtek Srpen 5 13:16:53 CEST 2004

PDA IQ 3600 od Garminu je primo s GPS prijimacem a bezi pod Palm OS. Takze
nevidim problem proc by GPS aplikace nemely mit rady PalmOS.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of Šerých Jakub
Sent: Thursday, August 05, 2004 1:02 PM
To: [HWnews]
Subject: RE: Jake PDA

Prvni zasadni otazka, kterou je nutno vyresit je, zda PalmOS nebo Winpaskvil
(ci snad linux). Me (take casem o necem uvazuji) zatim vse hovori pro PalmOS
az na jediny zadrhel. Vsechny rozumne aplikace pro praci s GPS jsou psany
jen pro Winpaskvily.
Kdyz tohle vyresite, staci se rozkoukat po prislusnych webech, je toho tam
spoustu a jsou tam i ruzne srovnavaci tabulky a recenze.

Jakub Serych

P.S. Jeste jedna zkusenost: Synovi jsem koupil Palm Zire21, je to skvela a
rekl bych naprosto dostacujici masinka, ma jedinou vadu - nema podsviceny
displej. Ac se to na prvni pohled nezda, musim rict, ze je to dost
neprijemne. Na druhou stranu PDAcka s trvale podsvicenym displejem zas moc a
mnohdy zcela zbytecne zerou baterky. Cili bych volil neco co ma vypinatelne
podsviceny displej.