PIC16F877

MK info@mcu.cz
Čtvrtek Srpen 5 12:47:55 CEST 2004

> Mam dotaz na zkusenejsi s PICi.
> Donesl jsem si z GMka 20ks PIC16F877-20/P (0342075)
> a nejsem schopen jediny rozbehat s ICD2 (naprogramovat, pripadne debugovat)
> V ICD2 chyba 100% neni, s jinymi typy beha naprosto bezproblemove, dokonce
> i s PIC16F877-20/P (0342075) koupenymi pred cca dvema tydny.
> Testnul jsem to pod tremi ruznymi verzemi MPLABu, s sesti ruznymi klony ICD2
> a v originalnim ICD2 od Microchipu. Ani jeden neni funkcni.

Tak story pokracuje, reklamace bezi, mozna se nekdy i ozvou, ale je ve hvezdach kdy.
Koupil jsem dalsi broucky - ted jiz v GM pro jistotu jen 5ks, vsechny si hrajou na mtvoly :-((((

Znechucene jsem zbastlil jakysi ISP programator a ma snaha je jim naprosto ukradena.
Jine PICy bezproblemu naprogramuji, jen tyhle smejdy z GM proste nejdou.

Koupil nekdo v posledni dobe (cca 14dnu) v GM PIC16F877-20/P ???
Mel s nimi enekdo obdobne problemy ??

S pozdravem
MK

PS: tohle je treba jeden z duvodu proc tyhle svaby proste nesnasim :-))))