OT: Jake PDA

Bolek bolek-konf@eri.cz
Čtvrtek Srpen 5 11:57:02 CEST 2004

Ja mam PocketPC Asus MyPal 620BT. Ma to 64MB ROM + 64MB RAM, Bluetooth a
  hlavne slot na CF karty, takze napr. ta wifina se tam da strcit. Ten
modul mam taky, ted si akorat nepamatuju, kolik stal a ono to ted stejne
bude stat jinak. Jsem s tim spokojeny, ale zatim to moc nepouzivam - jen
jako digitalni debilnicek.

Chtel jsem pro to vyvijet aplikace, mam koupenou MSDN, tam je fura veci
pro vyvoj pro PocketPC - eMbeded Visual C++ 4.0, nejake SDK atd. Zatim
jse udelal jen jednu, v C++. Zobrazila tlacitko a kdyz se zmacklo, tak
to napsal "Nazdar". Byl to jen takovy prvni pokus, jak to funguje.
Zaver: vyvoj v C++/MFC stejny jako pro velke PC, akorat to chce mit
pripojeny PocketPC pres USB a on se s tim debugger nejak domluvi a
program spousti primo na nem.

Jak je to s vyvojem v Jave, to teda fakt netusim, tenhle jazyk jsem
nejak zaspal.