Konference HW news - Praha: Riegrovy Sady

Snail Instruments snail@iol.cz
Čtvrtek Srpen 5 08:43:26 CEST 2004

> velmi pøíjemný veèer a zároveò se s trochou hyenizmu pøesvìdèit v kolik
> hodin zareagují ... ;-)

Ja jsem jak prejetej a to jsem nic nepil, nechapu, jak nekdo muze jeste pit
pivo. :-(

Dohlednul jsem na oba Jirky (Rottu i Bezstarosti) aby nastoupili v 0:49 do
spravne tramvaje. Sam jsem zvedav, jestli se dneska ozvou. Ale mozna jenom
nebudou mit cas, jsouce zavaleni praci. Snad to do zitra dodelaji... :-)

J. Hanzal