Top Switch

Tomáš Pípal dargos@seznam.cz
Úterý Srpen 3 23:10:51 CEST 2004

trafa si budes muset navrhnout a navinout sam, nevyrabi. Je ale mozne najit urcita typova trafa pro nejcastejsi pouziti pr: 230/5V ... ale u nas je bude slozite sehnat
  ----- Original Message -----
  From: Milan Lomoz
  To: HW konference
  Sent: Tuesday, August 03, 2004 10:18 PM
  Subject: Top Switch

  Pěkně zdravím vespolek,

  Chtěl bych dát do jedné ze svých konstrukcí spínaný zdroj. Chci jít cestou nejmenšího odporu a docela se mi zalíbila konstrukce viz subject.

  Nedělal jste někdo zdroj tohoto typu? Zajímalo by mě, jestli jsou nějaká úskalí či nevýhody této konstrukce.

  Dále by mě zajímalo, kde sehnat kostřičku a jádro na trafo, popřípadě kde jste si jej nechali navinout.

  Díky za info

  Milan