Skype ??

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Úterý Srpen 3 18:07:36 CEST 2004

dajte si pozor na skype, velmi malymi pismenami je v licencii napisane
ze suhlasite s tym, ze sa vas pocitac moze stat super-uzlom a
sprostredkovavat komunikaciu medzi inymi uzivatelmi. Myslim, ze open
source projekty ako napriklad "open phone" posluzia lepsie a podporuju
oficialne protokoly. Takze napriklad s open phone sa da volat cez
gate-keepre do pevnej siete (napriklad cez cesnet aj mne do kancelarie :-P)
balu