dataflash

Ivo Strasil istrasil@centrum.cz
Úterý Srpen 3 10:48:33 CEST 2004

Ahoj,

pouzivam je docela bezne, ale s hardwarovym SPI. Obsluhu jsem kompletne
opsal
z atmelacke appnote  AVR335: Digital Sound Recorder with AVR and DataFlash
(mam je na podobny ucel), chodi to naprosto bezchybne a fofrem.

Vystupni buffer te dataflash je ale dost slaby (taky nema plne 5V urovne),
jakakoliv
dalsi zatez na datovych dratech SPI dela chyby (napr. programator, i kdyz ma
spolehlive
prepnute vystupy do vysoke impedance).

Ivos