regulace el.kotle + jistic?

Ales Donda ales_donda@adsoft.cz
Úterý Srpen 3 10:00:19 CEST 2004

Jiste u prutokovych ohrivacu to chapu, tam se musi regulovat v zavislosti na
prutoku.
U kotlu typu bojler, to tak nevadi, tam nez se ohreje nejakejch 100l vody,
tak to chvilku trva.
Navic bych chtel upresnit, vsechny kotle ktery se mi pod ruku dostali mneli
sice regulaci resenou odpinanim teles, ale vetsina mnela vykon radove ve
stovkach kW. :)

Aleš Donda - revizní technik vyhrazených zařízení
WWW: http://www.revize.info

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of Martin Záruba
Sent: Tuesday, August 03, 2004 9:36 AM
To: [HWnews]
Subject: Re: regulace el.kotle + jistic?

O jedne vyjimce vim: Mam prutokovy ohrivac vody ETA s prikonem 11kW. Ma
plynulou regulaci teploty a digitalni teplomer vystupni vody. Ma tri telesa,
ktera pomoci 6-ti triaku pripina na jednotlive faze do hvezdy, do
trojuhelniku nebo dve ci tri do serie na jednu fazi podle potreby. Spina v
nule.

Martin Zaruba