regulace el.kotle + jistic?

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Úterý Srpen 3 09:51:59 CEST 2004

muzu vedet jestli opravdu funguje, tedy jestli tece pokazde spravne tepla
voda ?
tomik.

-----Original Message-----
From: Martin Záruba [mailto:swz@volny.cz]
Sent: Tuesday, August 03, 2004 9:36 AM
To: [HWnews]
Subject: Re: regulace el.kotle + jistic?

O jedne vyjimce vim: Mam prutokovy ohrivac vody ETA s prikonem 11kW. Ma
plynulou regulaci teploty a digitalni teplomer vystupni vody. Ma tri telesa,
ktera pomoci 6-ti triaku pripina na jednotlive faze do hvezdy, do
trojuhelniku nebo dve ci tri do serie na jednu fazi podle potreby. Spina v
nule.

Martin Zaruba