Prosba - Hands free

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Úterý Srpen 3 07:45:51 CEST 2004

1) Ja jsem nepsal nic o autoradiu. I kdyz nejakym zpusobem by se to propojit mohlo/melo - kdyz uz nic jineho, tak aby se aspon vypinalo behem hovoru. Kazdopadne jsem mel na mysli extra zesilovac a extra reproduktor.

2) Na co by v handsfree sade mel byt mikroprocesor, kdyz kazda druha bondovka ma na sobe tlacitko, kterym se prijima/ukoncuje hovor.

3) V HF sade za 3500 CZK je dva roky zaruka, neco hezkych plastu a prodejce taky musi neco vydelat.

Nektere jednoduche univerzalni handsfree funguji tak, ze jako mikrofon se pouziva primo ten v telefonu, zvuk ze sluchatka se snima dalsim mikrofonem a zesiluje do repraku. A to je vsechno.

P.K.

JSI VE FORMĚ? Bojuj online v originálních disciplínách na http://ateny2004.centrum.cz