Poradite pri patku s PWM , respektive s navrhem RC filtru?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Srpen 2 21:30:26 CEST 2004

Danhard wrote:
> Modulatory 3 a vyssiho radu se delaji jako dopredne funkce, kdyby byl ten
> filtr soucasti zpetnovazebni smycky, tak by to proste kmitalo :o)

vsak ono to taky pekne kmita (avizoval jsem ze to piska), staci si vzit
spektrak :o)

Vzpomente si, jake pekne piskani produkovaly zvukovky soundblaster AWE64

> Vysim radem SD modulace se dosahuje ale jen lepsich dyn. vlastnosti, DC

samozrejme. Ale zhorsuje se sum a to tak ze velmi, nastesti hodne vysoko
takze jde odfiltrovat. BTW, u CDcka (staricke jeste poctive zelezo aiwa
xc700) mam napsano v manualu varovani v ramecku ze dle vyjadreni FCC
muze rusit satelitni prijem, o radiu ci TV nic.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemu*že obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!

Daląí informace o konferenci Hw-list