Kní3ka s teorií

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Srpen 2 21:09:41 CEST 2004

Serých Jakub wrote:
> Ja uz delsi cas pouzivam eMule http://emule-project.net, ktery ma oproti jinym P2P sitim tu vyhodu, ze je od sameho pocatku zcela free a tedy ani v nejmensim nehrozi jakekoliv otravovani reklamami atd. Navic je to OpenSource, takze je vyrazne omezena moznost Trojskych kobyl atd. Jinych P2P klientu se docela bojim.
> Mimochodem zahy po svem dotazu na knizky jsem pochopil, kde je hledat :-))) a skutecne tam jsou a uz take sosam.

zkuste mldonkey (je na snad 7 siti najednou), akorat to pres gprs nejak
nechce zrovna jet a v praci mi s tim zdechnul disk :( jinak to jelo jak
vino (teda nic komplet mi oto nestahlo nebot mi ten disk zdechnul
vzapeti po nainstalovani a rozkoukani :(

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemu*že obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!

Daląí informace o konferenci Hw-list