ORCAD - 4vrstvy DPS

Caloud Zdenek zdenek@comap.cz
Pondělí Srpen 2 21:08:41 CEST 2004

Chtel bych se zeptat, jestli mate nekdo zkusenosti s navrhem ctyrvrstveho
plosnaku v ORCADu?
Zacal jsem si s tim hrat a zajimalo by mne, jak ve vnitrnich vrstvach
zakazat nektera mista proti rozlite medi. V horni a dolni vrstve udelam
jednoduse COPPER POUR a tam, kde se potka ANTI-COPPER tak med neni. Jak to
ale udelat uvnitr, kdyz tam se predpoklada komplet rozlito? Kdyz dam
ANTI-COPPER do mista, kde je prokov korektne spojeny s vnitrni vrstvou (to
znamena, ze se tam udelaji THERMAL RELIEFs), tak se nasledne korektne
odpoji. Jak ale v takovem pripade vyrobce pozna, ze zrovna v tom celem
ctverecku nechci med? Musim pres to dat jeste COPPER AREA, tedy neco jako
masku? A jak je to s okrajem desky? Tam se taky musi vytvorit zakryvaci
clonky, aby nebyla med az do kraje?
Pokud mam vnitrni vrstvy jako PLANE, generuje ORCAD negativni podklady jako
treba pro masku?
Dik za rady.
Zdenek