RE: Kní3ka s teorií

Serých Jakub Serych@panska.cz
Pondělí Srpen 2 20:32:59 CEST 2004

Ja uz delsi cas pouzivam eMule http://emule-project.net, ktery ma oproti jinym P2P sitim tu vyhodu, ze je od sameho pocatku zcela free a tedy ani v nejmensim nehrozi jakekoliv otravovani reklamami atd. Navic je to OpenSource, takze je vyrazne omezena moznost Trojskych kobyl atd. Jinych P2P klientu se docela bojim.
Mimochodem zahy po svem dotazu na knizky jsem pochopil, kde je hledat :-))) a skutecne tam jsou a uz take sosam.

			Jakub Serych