Knížka s teorií

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Srpen 2 20:00:03 CEST 2004

tu su vsetky tri pekne po hromade
http://dvaluch.home.cern.ch/dvaluch/temp/b.jpg :-))

inak aspon mne osobne e-knihy velmi nevyhovuju. Ked clovek nieco robi
tak je to velmi nepohodlne a vacsinou si potrebnu kapitolu musim aj tak
vytlacit. Pokial ide o referencne knihy tak to naozaj treba mat,
akonahle sa clovek uz nezaobera zakladnymi problemami tak na internete
toho uz vela nenajde. Mi bude urcite niekto oponovat ze treba pouzit
guugle, ale na net sa taketo veci proste nedavaju. Neviem ako je to s
programovanim a digitalnou technikou, ale o pokrocilejsich analogovych
veciach a nebodaj mikrovlnnych zalezitostiach nieje na nete NIC.
Existuju samozrejme desat-tisice clankov z roznych konferencii, ale tie
su pisane koli tomu aby ludia vykazovali nejaku publikacnu cinnost,
informacnu hodnotu maju takmer nulovu. Da sa to velmi dobre vidiet
napriklad v tom digitalnom archive MTT, clanky tak do 70-tych rokov mali
uroven a riesili sa tam realne problemy a doslo sa ku realnemu
zaveru/rieseniu/vypoctu. V sucasnosti je to report o teplej vode a nic
nove sa clovek odtial nedozvie...

balu