MIDI pedal ke kytare

Ondřej Kozumplik kozond-konf@seznam.cz
Pondělí Srpen 2 16:36:47 CEST 2004

skvely web a cesky ! vic jsem si snad ani nemohl prat. Soft uz mam
rozdelany, jeste tam aplikuju ten protokol a uz budou mitsousedi zase o
kus vetsi radost ;-) Az se vse podari (snad to bude brzy .... ), dohodim
pak link, jak to mam reseny, treba tak za cas pomuzu nekomu ja :-)

Diky moc vsem (obema ;-) za pomoc.

S pozdravem

O. Kozumplik
http://hysteria.webpark.cz