Prosba - Hands free

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pondělí Srpen 2 16:10:11 CEST 2004

No, v zasade staci koupit konektor k mobilu, zjistit si na internetu zapojeni pinu, na vystup pro sluchatko zapojit zesilovac + reproduktor, mikrofon zapojit naprimo - mel by byt dost citlivy (nebo spis citlivost si nejak ridi telefon sam - snad) a je to. A zrejme bude potreba propojit nektere dva piny telefonu - detekce pripojeni handsfree sady.

P.K.

JSI VE FORMĚ? Bojuj online v originálních disciplínách na http://ateny2004.centrum.cz