RS 485 a problemy se dvema vysilaci

Milan milger@pobox.sk
Pondělí Srpen 2 14:35:38 CEST 2004

Moc o tom neviem, ale 120 ohm sluzi na prisposobenie linky, jej impedancia
by mala byt rovnaka /krutene pary/. Pokial tam nie su, odrazy mozu
deformovat signal /dane rychlostou a dlzkou kabla/. Otazka je kam ich dat
ked je pripojenych viac ako 2 zariadenia??? Osobne si myslim ze iba na
najvzdialenejsie konce kabla /ale to je len domnienka, opravte ma prosim ak
sa mylim/

Milan

----- Original Message -----
From: <phracek@tiscali.cz>
To: <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Monday, August 02, 2004 2:26 PM
Subject: RS 485 a problemy se dvema vysilaci

Ahoj vsichni,

cetl jsem si diskuzi na HW ohledne RS 485, ale moc jsem nepochodil.
Mam nasledujici problem:
Na 2 dratove siti RS485 mam nyni nainstalovano nasledujici:
1 x vysilac (MAX485) ovladany AT89C51
3x prijimac (MAX485) ovladany AT89C51
Vse bezi perfektne a bez problemu. Jen jsem si vsiml, ze tam nemam 120ohm
odpory.
Vysilac vysila cisla a ty se zobrazuji na 7segmentovkach dobre a bez
problemu.

Celkova vzdalenost dratu od vysilace je max.50m.
Kdyz na tuto sit chci pripojit za provozu dalsi vysilac s LT485
opet ovladany AT89C51, tak to dela nesmysly.
Obcas se dispalye zhasnou nekdy kdyz se vysle cislo, tak se sice zobrazi
ale nespravne
napr: misto 123 -> 235.

Nevite v cem by mohl byt problem?
Muze se pripojovat za chodu?