regulace el.kotle + jistic?

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pondělí Srpen 2 13:23:53 CEST 2004

Urcite. Pouzil jsem zatezovaci odpor 1ohm, aby prevodni charakteristika
byla na konci co nejlinearnejsi - do 12A. Samozrejme zapnuti motoru
"nevidim" (omezeni dane napajenim a pouzitymi operaky - LF351 a LF353).
Ale v provozu to jede v pohode. Naprazdno tece tim motorem cca 4-5A, a
zatezuju ho do 10-12A - je to pouzite na katru na rezani dreva.
Na vstup pouzijte radeji LF351 abyste mohl vykompenzovat nulu.

Pro cenu jim napiste, ja koupil jeden kus a v pohode mi ho zaslali.
Pripadne zkuste jiny typ, kdyz budet potrebovat jiny rozsah.

Martin Hanek