Re: HDO signál

Jan Kuba jan.kuba@seznam.cz
Pondělí Srpen 2 11:42:48 CEST 2004

ono to taky asi nebude zadna sranda, vzhledem k opakovan vysilani signalu a zabezpeceni (posloupnosti)
To je jednodussi, kdyz uplne nahodou shori jedna pojistka v hlavnim privodu (nastresak) a ta pojistka zrovinka nahodou napaji HDO.
Ono ale zas 2 faze v baraku je taky nanic. 3f motor se size roztoci ale s kourovimi efekty (casem)
(mimochodem HDO jsou konstruovane tak, ze pokud jsou bez napajeni - spadnou no NT)
  ----- Original Message -----
  From: Jiří Krul
  To: [HWnews]
  Sent: Monday, August 02, 2004 10:55 AM
  Subject: Re: HDO signál

  Jak uz se tu psalo signal muzete vyhodnocovat i v zasuvce, ale vyvoj a stavba jednoho ks  vyhodnocovace se vam nikdy nemuze vyplatit. Specialni IC v kusovem mnozstvi prakticky nesezenete a realizace pomoci MCU neni az tak trivialni.
  Reseni - kupte hotovy ovladac HDO (neni to zas az tak drahe) a vbastlete ho do sveho zarizeni nebo si k stykaci pridelejte nejaky bazmek, ktery vam bezdratove prenese informaci o stavu HDO do vaseho zarizeni.

  Dalsi moznosti je problem resit obracene tj. postavit vysilac HDO a z vaseho zarizeni ovladat prijimac HDO co mate u hodin , vyhodou jsou znacne uspory za elektrinu :-))).
  Nicmene uz jsem o tom uvazoval a zadne jednoduche a zchudne reseni vysilace HDO me nenapadlo.

  J.K.