regulace el.kotle + jistic?

Jiří Krul jkrul@seznam.cz
Pondělí Srpen 2 11:24:55 CEST 2004

Nadpoudove rele by melo celkem spolehlive fungovat, mam tim reseno vypinani
topeni v bazenu a fungovalo to OK.

> Krajeni pulvln ruseni sice genruje, ale na druhou stranu jsem jeste
nevidel
> kotel, ktery by mnel regulaci resenou nejakymi tyristory ci trijaky.

Ono to totiz normalne neni moc potreba (zakaznici to nepozaduji) a vyrobci
vystaci s odpinamim fazi a tak proc by si prodrazovali a zeslozitovali
vyrobu.

V zasade neni problem postavit zarizeni, ktere bude vynechavat pul vlny,
staci vam k tomu optotriak se spinanim v nule, ktery bude ovladat nejaky
vykonovy triak a cele to muzete ridit treba MCU (vse bezne dostupne
soucastky za par korun), ale problem bude v tom jak zjistite, ze se odber na
fazi blizi k magicke hranici . Da se to resit pomoci proudoveho
transformatoru na kazde fazi ( napriklad PTH4/H 1000 od PMEC +Sumperk) +
treba nejaky pevne nastaveny komparator nebo inteligentneji napriklad pomoci
ADE7754 od Analog Devices.