HDO signál

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pondělí Srpen 2 11:06:06 CEST 2004

Pro prenos signalu HDO bych se inspiroval v projektu domaci
automatizace, kde je pouzit prenos udaju po siti 230V.
http://mujweb.cz/www/jnetopil/HomeAutomation/Index.htm

V rozvadeci bych snimal kontakt stykace, ktery je ovladany prijimacem
HDO a stav bych prenasel na potrebne misto v dome pres sit 230V. Tim
bych mel tuto informaci v dome kdekoli a pak by se s tim jiz dalo
pracovat dale.

Martin Hanek