Poradite pri patku s PWM , respektive s navrhem RC filtru?

Danhard danhard@volny.cz
Neděle Srpen 1 17:25:02 CEST 2004

Modulatory 3 a vyssiho radu se delaji jako dopredne funkce, kdyby byl ten
filtr soucasti zpetnovazebni smycky, tak by to proste kmitalo :o)
Vysim radem SD modulace se dosahuje ale jen lepsich dyn. vlastnosti, DC
presnost se tim nezlepsi.

Danhard