Web server doma

Martin Šanìk sanek.martin@volny.cz
Neděle Srpen 1 13:10:10 CEST 2004

Dobry den,
kdyz u z jsme u tohoto tematu rad bych se pritomnych zeptal, na
moznost pristupu ke svemu pocitaci z internetu.
Jde mi o tohle:
Mam od Volneho nejakou pevnou IP adresu, mam zapnuty modem, sit atd...
a nekde na internetu se pripojim a chci se podivat do sveho pocitace.
Jake predpoklady musim splnit?
Pratele mi radili spustit na tom PC doma nejaky FTP server a nastavit
pristupy atd... Pokud je toto reseni nejschudnejsi, muzete mi prosim
poradit nejaky program? Momentalne mam XP s nejakym poslednim packem,
ale je tu moznost nainstalovat i Linux (myslim Mandrk9). Jde mi o to,
ze potrebuji Wokna k provozu MPLABu, programatoru, kresleni plosnaku no
proste na praci :-) a ten linux spis pro zabavu. Aby to bezelo oboji
najednou to asi mozne neni co?

Dekuji za odpovedi
Martin