Kondenzatory pro fotoblesky?

hw@prelude.cz hw@prelude.cz
Neděle Srpen 1 13:01:17 CEST 2004

Dobry den,

rad bych si (konecne - uz o tom premyslim pres rok a doba dozrala) ukuchtil
fotoblesky pro domaci fotoatelier, ale narazim na dostupnost (a cenu)
kondezatoru. Potreboval bych neco jako G5 az 1G/630V, pripadne 1G/400V,
vzhledem k tomu, ze jich tam "par" kousku padne, zajimal by mne nejaky
cenove rozumny dodavatel - kolem tisicovky za kus se mi za to dat moc
nechce. Samozrejme idealni by byly kondy pro impulsni provoz, ale pokud by
byly treba normalni za rozumnou cenu, tak bych to treba chapal i jako
spotrebak a kratsi zivotnost resil vymenou.

Mate nekdo tip, kam na ne? Dostal jsem kdysi link na nejaky vyprodej od
Siemensu, kde byly tusim 1G/400 za 50Kc, ale jednak link nemam, jednak je to
cca pred rokem.

Mate tip, kam se podivat?

Diky.

Pavel