Facko - asi nedobiji ... :(.

AZe aze@seznam.cz
Čtvrtek Duben 29 23:21:30 CEST 2004


Regulátory alternátorů jsou nastaveny asi na 14,4V. Zapněte při volnoběhu
světla, alternátor při volnoběhu nedává nic, napětí bude asi něco přes 12V.
Po přidání plynu vyleze na těch 14V a víc, podle stavu nabití aku. Zdrojové
soupravy se chovají jako zdroje tvrdého napětí s proudem omezeným jen
charakteristikou alternátoru, takže vybitá baterie je krátce po startu
nabíjena proudem i v desítkách ampér. AZE

----- Original Message -----
From: "Danhard" <danhard@volny.cz>
To: "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Thursday, April 29, 2004 9:31 PM
Subject: Re: Facko - asi nedobiji ... :(.


> Jeste bych to trochu rozvedl:
> dobijeni v pohode zmerite, kdyz pripojite voltmetr na spoj mezi
alternatorem
> a baterii, ten kus kabelu je jako bocnik, zapnete svetla a tim si ten
> ampermetr ocejchujete (cca 15A), po nastartovani muzete zkontrolovat
> nabijeci proud v otackach. Pokud nemate merak po ruce, tak se dobre
dobijeni
> pozna na zarovce vnitrniho osvetleni, pri jizde z kopce to nechate
> chcipnout, rozsvitite svetla a kdyz motor roztocite, tak se ta zarovka
musi
> rozsvitit vic, ta zmena napeti v palub. siti je tak 1-2V.
>
> Danhard
>
> PS. Ta pruzinka byla hodne jemna, rozebral jsem na to asi 3 propisky.
>
>
> > Z boku alternatoru je regulator s uhliky, je to na dva sroubky.
> > Mel jsem shnile perko, kontrolka v poradku dobijelo to malo.
> > Perko s propisky to jisti uz druhym rokem :o)
> >
> > Danhard
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> HW-list@mailman.nethouse.cz
> http://nethouse.cz/mailman/listinfo/hw-list
>




Další informace o konferenci Hw-list