2 rocna zarucna doba.

Jirka zaloha@volny.cz
Čtvrtek Duben 29 15:31:34 CEST 2004

Radek Vicek napsal(a):

> To si nejsem jisty. Dle meho pokud budete opravovat vec po zaruce tak
> plati zaruka na praci jen 6 mesicu stejne jako na bazarove veci a zaruka
> na material 2roky. Ale jak tak o tom premyslim tak to bude dost bordel
> se v tom vyznat co potom u koho reklamovat. Tohle vazne nevim.

Ne. Zaruka na servis je 3 mesice (mineno na praci, tedy na odstraneni
zavady) a 2 roky na dil. S tim dilem je to ovsem trochu problem, protoze
by zakaznik musel dokazat, ze se jedna o vadu dilu a ne te opravy.
Kazdopadne o reklamaci rozhoduje prodejce (servis), v pripade sporu pak
soud.

Ja sam se snazim byt vzdy vstricny a zaruku beru napr. i kratce po
zarucni dobe. Predpokladem samozrejme je i korektni chovani zakaznika
(elementarni slusnost, zadne pokusy o podfuky apod.). Mluvim z pozice
servismana.

Jirka