Imax z NiMH

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Středa Duben 28 21:18:14 CEST 2004

Nechci se k tomu uz nejak vic vracet (pomohl mi odkaz na modelcentrum), ale
jestlize mi tam konkretni osoba napise ze leta stejne letadlo jako chci
motorizovat ja s motorem MIG 400 Race 7.2V s vrtuli 6.5x4" na baterie Sanyo
NiMH AA 1850mAh s tim, ze letove casy jsou cca 25minut tak nepotrebuji ani
vedet kolik z toho clanku jde pokud to nutne nechci vedet - je to proste
vyzkousene (navic mi to tam potvrdilo vic lidi) ze to funguje.

Ty extremni podminky tam vzniknou jaksi samy od sebe jelikoz ten clanek se
na tu teplotu ohreje klidne sam.

Muj dotaz pouze znel zda jsou schopne dat zminene clanky proud cca 10-11A
nic vic.

RadekCX

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.