VCR A*K*A*I VS-J417

Patrik Augustin repair@repair.cz
Středa Duben 28 15:32:18 CEST 2004

Takze ja dekuji za radu.Jeden blbej kondik a co to nadela za paseku.Byl
vadny 1000/16V tesne za trafem na sekundarni casti.Spis sem si tipoval
na neco mensiho ale opravdu to pomohlo ted uz to sviti jak ma:-)
Jeste jedou diky za nakopnuti.Zase jsem o kousek chytrejsi:-)
Jeste kdyby byla metoda jak tohle zjistit aniz by clovek musel menit
kondik po kondiku.
U monitoru je to podobny a tam to najit to je taky peklo ale tady sem to
opravdu nepredpokladal.VCR skoro nedelam tak nemam moc zkusenosti:-)