Imax z NiMH

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Středa Duben 28 12:15:08 CEST 2004

Je to zavadejici neb je sice pekne ze si spocitate o kolik Vam napeti
poklesne pri jakem proudu, ale uz mi to nerekne nic o tom co ten clanek je
schopnej dat za proud (1.2V/0.025ohmu=48A dle prosteho vypoctu) a jaky
maximalni proud je schopen vydrzet. Co mi bude platne, ze elektrody proud
daji, ale utavi se vyvody v clanku. Take se nedovite nic o tom jak se clanek
bude chovat v pripade, ze se treba ohreje na 50stC. Je toho vic co hraje
roli a ten vnitrni odpor je jen jedna z veci co hraje roli.

RadekCX

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.