poradte jak na opticky kabel....

Danhard danhard@volny.cz
Úterý Duben 27 19:54:58 CEST 2004

Ale klidne to muzete delat doma, ale bez nejakeho vybaveni se neobejdete :o(
A taky jsem zapomel dodat - notnou davku citu a zrucnosti :o)

Tech 8 Euro je dost optimisticka cena pri 100 kusech, a kupodivu je to pro
konektory s keramickou feruli, s kovovou stoji kolem 15,-E a kdyz jsem chtel
na kabel 200um tak me je nabizeli za 35,-E protoze uz to nikdo nepouziva.
Tak jsem radsi prevrtaval ty s dirou 0,13mm vrtakem 0,23mm. Na 20 kusech me
to zaplatilo vrtacku od Proxonu :o)

U keramicke ferule je riziko, ze kdyz spatne zalomite, tak uz to nejde
zabrousit, jedine diamatovym papirem.

Asi nejjednodussi si to nechat udelat, ta cena tech 60m optokabelu co uz
mate je ale nevyznamna.

Danhard