GPRS s Siemens MC-35

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Úterý Duben 27 18:39:32 CEST 2004

Pouzivam motorolu g20 a tam komunikuji pres tcp/ip takto:

at+mipcall=1,"internet.t-mobile.cz","gprs","gprs"
vrati mi moji ip adresu
at+mipopen=1,1234,"212.20.96.30",1111,0
otevre na socketu 1 (ze 4) tcp (1 na konci by bylo udp) spojeni, lokalne port
1234 vzdalene 1111.
at+mipsend=1,"0123456789abcdef"
odesilam data v hexadecimalnim tvaru
pak at+mippush=1
a at+mipflush=1
aje odeslano
kdyz mi data prijdou, tak mi po seriaku prijde
+MIPRTCP: 1,0123456789ABCDEF

Jakub Ladman
takze se nestaram o vrstvu ppp ani tcp/ip