OT: Re: seriove pameti FRAM - ospravedlnenie c.2

Wek wek@evona.sk
Pondělí Duben 26 15:59:28 CEST 2004

Vazeni,

V mojom prispevku Fri, 23 Apr 2004 13:27:48 som uviedol, ze sme vzorky LED od
CIT international platili.
Nuz nie je to pravda a tymto sa ospravvedlnujem uvedenej spolocnosti aj p.
Snaselovi.
Kedze to vsak nie je celkom moja chyba, dole uvadzam podrobnejsie vysvetlenie.

Pre presnost dodavam aj toto:
Ohladom FRAM sme s CIT NIKDY nejednali. FRAM sme nakupovali vzdy u SOS Kosice
a technicku podporu sme ziadali a napokon dostali priamo od Ramtronu. CIT nas
kontaktoval vzdy len s obchodnou ponukou, ktora sa netykala FRAM.

Jano Waclawek

- vzorka bola zaslana postou. Vsetku postu otvara a prebera u nas povereny
pracovnik, ktoreho ulohou je, ak sa v poste nachadza faktura, neskuma ju, ale
odovzda ju uctarni - faktura tam bola
- uctaren zistuje opravnenost faktury, v tomto pripade si zrejme nevsimli
poznamku "nehradit", ale len sumu, ktora na nasej kopii faktury NIE JE NULOVA
(doslova sa VELKYM TUCNYM pismom pise: "Celkem k uhrade: 115.03Kc" - ak
chcete, oscanujem Vam ju); kontaktovali ma a ja som musel zdovodnovat moju
"objednavku" - toto je ten okamih, ked som si zapamatal, ze vzorka bola
platena
- vzorku som prebral bez faktury, t.j. som netusil, ci bola ci nebola
zaplatena; kedze som musel zdovodnovat fakturu, predpokladal som, ze ano
- uctaren si neskor vsimla poznamku, takze zalozili fakturu bez zaplatenia do
osobitnej zlozky neplatenych faktur (kde mi ju dneska po dlhom hladani v
pocitaci a mezi skutocne hradenymi fakturami nasli) a mne nic nepovedali
(preco by to robili, ked nic neplatili, pricom ja som im uhradenu sumu defacto
schvalil?)

Cize islo o nedorozumenie, ktore som nezavinil ja, ale moji kolegovia, ktori
nie su mojimi podriadenymi/nadriadenymi a ktori pre zvysok firmy robia
urcity - dost rozsiahly a namahavy - servis. Vzhladom na to, ze sme
spolocnost, ktora sa zaobera nielen obchodom, ale aj vyvojom, vyrobou,
dovozom/vyvozom, servisom doma aj v zahranici. Vzoriek dostavame,
zapoziciavame aj nakupujeme velke mnozstvo rozneho druhu (nielen elektronicke
suciastky, ale napr. aj drevo, laky, farby, kovove sucasti, rozne doplnky,
dalej elektronicke subsystemy (napr. akceptory minci/bankoviek, monitory,
touchscreeny...) atd.. Faktom je, ze vacsinu vzoriek elektronickych suciastok
platime, avsak vzdy sa jedna o pisomnu objednavku (vacsinou e-mailom a v
drvivej vacsine su od domacich distributorov). Na druhej strane, v zriedkavom
pripade vzorky zadarmo zvycajne nebyva pribalena faktura (zvacsa su zo
zahranicia, priamo od vyrobcu).
Preto dufam pochopite, ako sa cela udalost odohrala.

Za toto nedorozumenie sa Vam ospravedlnujem.