Zabezpeceni JFet OZ

Danhard danhard@volny.cz
Neděle Duben 25 15:43:39 CEST 2004

Tady Vas budu muset vyvest z omylu, ten parametr je Forward Gate Current
takze ten proud plati jen v propustnem smeru, v zavernem je povoleno jen
nejake napeti Gate-Source Voltage, pak se to muze prorazit.
Na ochranu muzete pouzit prave prechody Gate-Source, nebo Gate-Drain v
zavernem smeru oprene o napajeni +/- (pouzivam treba PN4117 s ustipnutym
strednim vyvodem), pro vetsi proudy je pouzitelny TRANSIL.

Danhard