ATmega

tsveta@centrum.cz tsveta@centrum.cz
Neděle Duben 25 11:58:51 CEST 2004

Tak po nekolika mesicich schaneni litani a pomalu doprosovani muzu s klidem rict ze se v CR neda sehnat procesor ATmega32 v DILu v kusovem mnozstvi. Obvolal jsem oficialni distributory, ruzne obchody, firmy a vysledek je nula. Docela to zamrzi. Jsem opravdu rad ze programuju PICy protoze sehnat vykonejsi atmel je v podstate nemozne.

Ludek Tomasek

Ps: Kdyby jste nekdo vedel kde sehnat zmineny procesor byl bych hodne vdecny protoze ho nutne potrebuju do jednoho projektu. Zrejme budu muset sahnout po zahranicnim distributorovi....coz je sice mnohem drazssi ale alespon jsou ochotni vyhovet jakkekoliv objednavce, narozdil od vetsiny ceskych firem.

Zaleťte si do EU za české peníze! Amsterdam od 2.990 Kc. Speciální slevy letenek do 35 měst EU.
http://user.centrum.cz/redir.php?url=http://www.klm.com/cz_cz//specials_offers/action_fares/europe/index.jsp?ComponentID=5617&SourcePageID=35118#1