seriove pameti FRAM

Thomas Shaddack hwnews@shaddack.mauriceward.com
Sobota Duben 24 16:40:55 CEST 2004

On Sat, 24 Apr 2004, Pavel Kořenský wrote:

> Bohužel, žádný distributor mi nebyl schopen nabídnout menší množství než
> cca. 500 kusů těchto obvodů (celé balení).
> Nakonec jsem vyšmejdil distributora v USA, který jich měl na skladě 25 a
> tvářil se podle Webu, že umí kusový prodej on-line. Tak jsem to zkusil
> objednat a nešlo to, neboť mi bylo sděleno, že mají autorizaci na prodej
> pouze na území USA.

Neslo by to zaridit pres znameho v USA, nebo - pokud neni - ukecat nekoho
pres Usenet nebo nejakou mezinarodni obdobu hw-news?

Unie neunie, nemeli bychom zapominat myslet jako Cesi. Kdyz to nejde
primo, od ceho jsou znami?

Pro nekoho by to mohl byt i prijemny zdroj "kapesneho", kdyby se to
provozovalo v o trochu vetsim rozsahu.