programování 89C51RD2

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik@mirnet.cz
Sobota Duben 24 16:29:09 CEST 2004

Nedávno jsem rozchodil programování 89S53 přes SPI a teď je mi jeho flashka
malá, tak jsem se zahloubal do 89C51RD2. Jenže jestli to dobře chápu,
programovat sériově ho lze jen přes sériovou linku RXD a TXD, rozhraní SPI
je pouze pro komunikaci mezi procesory? Takže můžu na Ponyprog zapomenout a
mám používat třeba Flash magic? Problém je, že v té aplikaci mám sériovou
linku RS485 dvoudrát a s tou se jaxi nechytám. Ach jo. Nenašel by se někde
pokud možno komentovaný zdroják toho bootloaderu, že bych si ho upravil pro
RS485? Nechce se mi do toho něco bastlit a taky mi jde o to, aby se i v
cílovém stavu dal program přeflashovat bez rozebírání bedny.
Anděl