seriove pameti FRAM

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Sobota Duben 24 20:12:31 CEST 2004

No, jestli hned od 1.5., to netuším.

Nicméně před časem jsem jim kvůli tomu psal a dostal jsem vyjádření ve
smyslu toho co jsem uvedl.
Tak jsem se jich zeptal, jestli se situace změní po vstupu ČR do EU a
odpověděli mi, že pokud budou zákony stejné jako v EU, tak není důvod,
aby firma nezaujala k ČR stejný přístup jako k jiným zemím EU.

Zdraví PavelK