seriove pameti FRAM

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Pátek Duben 23 23:49:47 CEST 2004

Jen pro přesnost. Mikrochip nepřestal dodávat vzorky do ČR kvůli
hrabivosti českých elektroniků, ale kvůli pitomosti zdejších úřadů.

Ono totiž podle nějakého stupidního zákona vymyšleného buhví kterým
trotlem bylo řečeno, že hodnota zásilky nesmí být nulová a celnice blbla
nejen příjemce zásilky, ale i Microchip.
Já sám jsem na tuto pitomost narazil už několikrát u různých firem a
musel jsem pracně vymýšlet fiktivní faktury "jako" poslané faxem s
částkou 3 dolary nebo tak podobně.

Zdraví PavelK