Sitova snura do Anglie

Thomas Shaddack hwnews@shaddack.mauriceward.com
Pátek Duben 23 18:08:10 CEST 2004

Pokud je to jenom pro flexosnury, mne se osvedcil trik s pouzitim
sroubovaku. Piny na vidlici se trosicku rozehnou (staci milimetr navic), a
ten plastikovy bazmek jak v anglickych zasuvkach blokuje pristup ke
kontaktum a odsouva se ochrannym kolikem se odsune spickou sroubovaku. Na
nabijecky k mobilum to funguje skvele.