identifikace tranzitoru + nahrada

Jirka zaloha@volny.cz
Pátek Duben 23 17:06:20 CEST 2004

Ondrej Tesar - Boza napsal(a):

> Diky moc.
> Ta mi nevadila, otevrel jsem to v pohode.
> Ted jeste kde ho sehnat? Nemate nejaky tip? GES, GME, BUCEK, zatim
> neuspesne....
>
> Diky Ondrej Tesar
>
> dvc> Jirko, to je napad psat za odkaz tecku, jako bys to neznal :o)

Presne tak. Danharde, mas asi diffnyho mail klienta - mne to v Mozille
funguje normalne. Uz se to tady jednou tusim resilo a nechapu, proc bych
si mel pamatovat debilni chovani programu, ktery tu tecku zahrne do
odkazu :-) Tehdy jsem tusim na ukazce zdrojoveho kodu zpravy dokazal, ze
ta tecka _neni_ obsazena v linku!

Jinak kde koupit: treba www.nedis.cz, ale myslim si, ze na teto pozici
bude pracovat cokoliv jineho, treba BD135/7/9 (vetsi pouzdro) nebo
BD635/7/9 (TO-92), pripadne cokoliv podobneho s obdobnymi parametry.

Jirka