externi modem a Win XP Home

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pátek Duben 23 14:34:59 CEST 2004

No my je sice zadarmo nedavame, ale mame v nabidce USB modem za velmi
prijatelnych
600 Kc (konecna cena). Modemy jsou nove homologovane, spolehlive, se zarukou
a dokladem.
Pripadne mnozstevni slevy je mozne dohodnout.
http://www.cbazar.cz/usbmodem/usbmodem.htm
Staci jednou nainstalovat drivery a pak kdykoliv pripojite kabel, tak se
modem ihned rozsviti a muzete s nim pracovat.
Jindra Polivka
jpolivka@mbox.vol.cz