seriove pameti FRAM

Kotlaba Jaroslav Ing. kotlaba@zpa-pecky.cz
Pátek Duben 23 12:58:46 CEST 2004

Ja jsem si kdysi na prezentacni akci jedne firmy chtel koupit nejake IO (
jednotky kusu) ze si je vyzkousim.
Bylo mi tehdy receno, ze se jim nevyplati prodavat tak male mnozstvi, tak ze
mi to poslou zdarma - a poslali.
Na vystavach a veletrzich firmy, co vystavuji, nekdy primo vnucuji
navstevnikum ruzne propagacni materialy, propisky, igelitove tasky a ty take
nejsou zadarmo.
Takze si myslim, ze ty vzorky IO si mohou zapocitat do nakladu na propagaci.
Take jich asi nerozdaji tolik, jako kdyby zadarmo rozdavali lahvove pivo.