seriove pameti FRAM

Jirka zaloha@volny.cz
Pátek Duben 23 12:25:49 CEST 2004

jiri@bezstarosti.cz napsal(a):

> I ja od nich dostal 2ks paralelnich FRAM jako "vzorek za penize". ...

Jirko,

mas castecne pravdu a vychcankovstvi Cechu je vyhlasene. Nicmene:

a) mohli ten vzorek poslat za rezijni cenu, tedy nakupni a ver mi, ze
ony displaye nakupuji doslova za par babek (Dalny Vychod). Nepochybne si
zakazniky eviduji a tak by se nemohlo stat, ze by to nechtene
zopakovali. Navic jsem s nimi jednal jako firma, ne obcan Vonasek...

b) pote, co jsem je vypustil a obratil se na nejmenovaneho zahranicniho
dodavatele, bylo vse nahle naprosto v poradku. Nejen ze okamzite
reagoval, jeho ceny byly nesrovnatelne nizsi, ale poslal automaticky a
bez vyzadani vzorek zdarma (coz pote zopakoval i pro jiny typ) a od te
doby se nase obchodni spoluprace uspesne rozviji... V neposledni rade
byl i technicky na urovni (a to jsem jednal s zenou - obchodnici!) a
pomohl i vyresit  nejasnosti obchodne-administrativniho charakteru.
Podotykam, ze se nejednalo o "vagonova", ba ani o "paletova" mnozstvi.

Jirka