seriove pameti FRAM

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Pátek Duben 23 12:02:08 CEST 2004

I ja od nich dostal 2ks paralelnich FRAM jako "vzorek za penize". Jenze ja
se tomu nedivim, protoze kdyby se v CZ rozkriklo, ze davaji FRAM zdarma, tak
to mohou rovnou zabalit, protoze v ten moment kazdy, kdo bude chtit do
bastlu byt jen obycejnou SRAM, FLASH nebo kus EEPROM, tam "z uspornych
duvodu" narve vzorek FRAM, protoze ten byl zdarma a jeste Vam bude do oci
tvrdit, ze to tam dal proto, ze nic jineho (mysleno kus SRAM, EEPROM ci
FLASH) se neda nikde koupit :). A co hure, spousta lidi si ten vzorek vezme
jen ze sportu, protoze zdarma si ho nevzit, to by bylo jako okrast sam sebe.
Verte mi, ze kdyz vidim a i tady v konfere ctu, jak se v tehle zemi dokaze
"usetrit", jima mne hruza. I pokud by slo o to, ze ty vzorky dostanou od
vyrobce zdarma, jak myslite ze to bude dlouho vyrobce bavit, podporovat
nekoho, kdo toho nejak podezrele moc rozda ? Proste se brani a kdyz neco
chci, ty prachy co ten "vzorek" stoji, mne prece nemohou rozhazet (stejne
pocitam s tim, ze s tim tedy budu neco delat a pak to tedy nejspise kupovat,
tedy pokud to vyhovi a nebo je to proste cast ceny vyvoje) a ochotu nekoho,
dat mi neco na vyzkouseni zdarma, nemohu rovnou povazovat za neco naprosto
samozrejmeho ci dokonce povinost, ale jen za prijemne plus u nekterych
firem.

Ten nevhodny typ ci uroven znalosti, to uz je neco jineho, to komentovat
jiste nehodlam a uroven znalosti jsem nijak od nich nepotreboval, tedy
nemohu ji ani posoudit :).

Za reseni i techto ne technickych zalezitosti v teto konfere se omlouvam,
ale myslim ze neni na skodu, kdyz zazni i takovy nazor, ktery muze postoj
nekterych firem trochu ukazat i v jinem svetle.

--
Jiri Bezstarosti