neuplne nabijeni NiCd/NiMH clanku

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Pátek Duben 23 11:04:30 CEST 2004

Aha, no tady tezko soudit. V kazdem pripade pouzijte kvalitni clanky treba
ty Sanyo a radeji NiMH - zatim se mi u zadnych jejich clanku koupenych
posledni dva roky nestal zadny problem at s prorustanim nebo nejakou ztratou
kapacity. Dle meho to bude OK pokud tedy se smirite s nizsim vyuzitelnym
nabojem v clanku. Napiste kdyztak treba po roce jak to cele dopadlo - docela
mne to zajima - sbiram tyhle overena moudra o baterkach. Jak casto se bude
cyklovat?

Nicmene tento zpusob dobijeni je idealni pro Lion, akorat nevim jak vam to
vyjde s tim napetim. Byl by tam nejlepsi zkuste to zvazit.

RadekCX

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.