Jeste baterie

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Pátek Duben 23 10:43:19 CEST 2004

K vysilaci Graupner MC-12 jsem dostal akupack s 8 NiXX 1500mAh clanky asi
2/3 maleho monoclanku (udajne Sanyo), ktery se chova divne. Kdyz to prislo
byl totalne vybity okolo 9V. Zkusil jsem jej dat na rychlonabijec s
nabijecim proudem 600mA. Napeti skoro okamzite (10min) vylitlo na 12V - to
jsem psychicky nevydrzel a prepnul nabijec na 250mA. Napeti o neco kleslo,
ale i tak se drzelo tesne pod 12V a asi po pul hodine nabijec vypnul.
Nakonec jsem baterie nabijel konstantnim proudem 250mA a do te doby nez se
zacli hrat (skoro 20h). Pak jsem je zkousel vybit vysilacem a vydrz byla
uchazejici okolo 8h provozu a jeste nebyly vybite. Behem provozu se napeti
pohybuje mezi 11V az k 9V kdy vypina vysilac. Po tech 8 hodinach tam bylo
jeste 10V pak jsem potreboval jit litat tak jsem je dal dobit a proudem
250mA na automat, ktery vypnul asi po 30minutach co je brzy. Take napeti
hned po zapnuti rychle spadlo z 11V na 10.2V.

Takze problem je ze se pack chova minimalne divne pri nabijeni, ale vydrz ma
v poradku. Je mozne ze se to upravi po nekolika cyklech? Jeste jsem se s
necim podobnym nesetkal.

RadekCX
---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.